Bevezets: A (valjuk be) sikeres els rsz utn, vgre ksz a msodik is. Sok jdonsgot grtek, amit be is tartottak. s elg sok hibt is ejtettek a jtkban.
Trtnet: Fura trtnete van, a biztos. A lnyeg, az hogy mi egy Tamerek vagyunk, aki pp vizsgzni kszl. Nem nehz a vizsga, st. Rhgve lemossuk a fellenfele(ke)t az, biztos. s innen a mi keznkben a vlaszts. Melyik csoporthoz megynk? Mi lesz vajon a clunk? (Nem tudom mert trelmem nem volt a jtkhoz.)
A kezdetek: Teht elszr lemegy a vide. Szp, is j is, hozza a Digimon minsget, tovbb mindegyik ilyen jtkban kteleznek tartjk hogy legalbb egy harcot mutassanak be videban. Utna jn a men. A vizsga rszt tugrom, hisz fentebb lertam. Utna jn a csapat vlasztsa. Ez se nagy gond. Megkapjuk feladatot, vgigmegynk a kocsinkkal a labirintusban, megkeressk a fellenfelet, kzben sok Digimon belnk kt, s ha nyertnk, akkor kapjuk a kvetkez feladatot, s minden kezddik ellrl. Egy sz, mint szz: UNALMAS!!!
A szereplk: Van a szerencstlen fhs (az elmaradhatatlan kt lencsvel a sapkjn), s a sok szerencstlen mellkszerepl szerepl, akiknek ltszlag nincs semmi dolguk csak llni egy helyben, vagy fel al stlgatni. Visszatrve a fhsre, nem elg hogy csak 4 irnyba mehetnk vele (az tlsan val mozgs itt sajnos valahogy elfelejtdtt), de mg a mozgsa sem az igazi. Tovbb ki tudja mirt mindenki mindenkinek, tiszteleg a beszlgets eltt s nha mg utna is. s a mozgs? Kegyetlen! Na meg ilyen vkony karaktereket n mg letemben nem lttam. Jobb a helyzet a Digimonokat illeten, br hogy szinte legyek a legtbbjket elg volt csak tszedni az elz rszbl. Azaz: nem volt nagy munka.
A grafika: Hogy mi? Grafika? Itt? Komolyan mondom, nem tudom, mit ettek a ksztk reggelire (vagy mit nem). Vagy lustk voltak, vagy valaki srgette a munkt (esetleg mindkett?) de hogy hogyan lehetett ilyen plykat sszedobni azt nem tudom felfogni. A Wolf3D plyi rhgve lemossk ezen a tren. Pedig az nem egy mai jtk. Lefogadom hogy a falak meg a fld is 8 bites. Ronda. A nem kocsikzs helyeknl mr szebb a tj, mert az legalbb rajzolt. De ez nem menti meg a jtkot.
A zene: Nha j, nha rossz (Nagyon gy nz ki, hogy srgettk a kiadst, mert ktlem, hogy ennyi ember lenne lusta).
Az irnyts: Ezzel lesz a legkevesebb bajunk. De ez nem azt jelenti, hogy knny lenne. Fhsnk ugyanis kptelen tlsan mozogni. Knos. Szerencsre a kocsink mr tud tlsan menni, de az, pedig lass. Mg a fhs is lesprinteln, ha ki lehetne szllni. De nem lehet.
A jtkmenet: Akkor szavakban felvzolom mibl is ll a jtk: Felvllaljuk a kldetst, vgigmegynk a labirintuson, leverjk a fellenfelet (vagy nem, mert ez is megesik, s akkor jra vgigmegynk a labirintus elejtl), beszlnk egy sort, s minden megy az elejtl. Ja kzben figyeljnk az EP feliratra, mert ha nulla fel megy s nincs tbb elemnk a kocsihoz, akkor ne vrjuk, meg ameddig nullra megy, mert ekkor lestrapldik, s 1000 bittl esnk el. s ha nincs nlunk annyi? Akkor ingyen is megjavtjk (akkor meg mindek elszedni a pnzt?) Egyszerbb, ha mi magunk exitlunk ki a plyrl. s mg egyszerbb, ha ezzel jtszani sem kezdnk.
Emultor vs. PSX: Nos a jtk mkdni mkdik Bleem alatt (Connectix alatt nem prbltam), de minek? Maximum 30 perc az ameddig le tudja ktni ez embert. Ha erlkdik, akkor 1 ra/nap. Na bumm. Akkor is unalmas. (Aki ezt 1 rnl tovbb jtssza szerintem, ez csak azrt csinlja, mert vgig akarja vinni.)
sszegzs: A vgre mg lerom, hogy a jtkban vagy 200 Digimon van benne. Kr hogy EZ az egyetlen pozitv dolog, amit fel tudok sorolni. Nem is pazarolom r a helyet. (Elg hogy a pnzemet pazaroltam r.) Mg a rajongknak sem ajnlom, mert nagyon csaldni fognak.
Knuckles the Echidna |